SAIN KIRJA, MIDA TEGEMA PEAN?

Sain esimest korda inkassofirmalt meeldetuletuse oma võla kohta. Mida ma tegema pean?

Makske võlgnevus kirjal toodud tähtajaks!

Kõige mugavam viis on tasuda Julianus Inkasso OÜ-le e-kirjal toodud pangalingi kaudu! Tasumata arve saab makstud internetipangas eeltäidetud maksekorraldusega ükskõik, mis seadet kasutate ja ükskõik, kus olete!

Samuti saate tasuda Julianus Inkasso OÜ iseteeninduses, mis on Teile kättesaadav 24/7 (edaspidi Julianuse iseteenindus). Kui Te ei saa kohe tasuda kogu summat, siis on võimalik sõlmida maksekokkulepe. Logi sisse SIIN!

Küsimuste korral kirjutage meile klienditoe chatti või helistage telefonil +372 681 4456.

Koos leiame lahenduse!

Miks minu võlga nõuab sisse Lowell Eesti või Castovanni asemel Julianus Inkasso?

Lowell Eesti AS ja Castovanni OÜ on ühinenud Julianus Inkasso OÜ-ga ning sellest tulenevalt on Julianus Inkasso OÜ-l nende võlanõuete menetlemise ainuõigus.

Minu kontaktandmed on valed. Mida ma pean tegema?

Teil on igal ajal võimalus parandada oma kontaktandmeid.

Korrektsed kontaktandmed saate edastada Julianuse iseteeninduses. Sisene SIIN.

Küsimuste korral kasutage klienditoe chatti.

Õigete kontaktandmete puhul saate kindel olla, et kõik oluline info jõuab Teieni õigel ajal.

Minu võlanõue on alusetu!

Kui Teil on olemas dokument (nt. maksekviitung, prügiveo vabastus, kohtuotsus, kriminaalasja otsus jne.), mis tõendab, et nõue on alusetu, siis saatke see meile Julianuse Iseteeninduse kaudu. Samuti võite kirjutada e-postile meeldetuletus@julianus.ee.

Küsimuste korral kasutage vestluseks klienditoe chatti.

Kui sisselogimine iseteenindusse ei õnnestu, võtke võimalikult kiiresti meiega ühendust helistades telefonil +372 681 4456 ja selgitage olukorda.

Nõude selgitamise ajaks me peatame võla sissenõudmise.

Ma olen pankrotis, miks ma pean oma võlga tasuma?

Kui Teil on algatatud pankrotimenetlus või pankrot välja kuulutatud, siis andke meile sellest teada kirjutades e-postile teenindus@julianus.ee.

Pankrotimenetluse algatamine ei vabasta koheselt võlgade tasumisest.

Pankrotimenetlus ei vabasta jooksvate arvete tasumisest!

Pärast Teie pankroti otsuse väljakuulutamist tekkinud võlad tuleb alati tasuda!

Võlgnik on surnud või ettevõte likvideeritud, miks saadate teateid võla kohta?

Kui võlgnik on surnud või ettevõte likvideeritud/likvideerimisel, siis andke meile sellest teada kirjutades e-postile meeldetuletus@julianus.ee.

Sain võlateate, mis kuulub kolmandale isikule. Mida teha?

Kontaktandmed nagu telefoninumber või aadress võivad isikutel muutuda, aga tihti teenusepakkuja juures unustatakse andmeid muuta. Sellisel juhul võivad minna välja teated võla kohta vanadele kontaktandmetele.

Kui olete saanud võlateate, mis kuulub kolmandale isikule, siis palun teavitage sellest helistades numbril +372 681 4456 või kirjutage e-postile meeldetuletus@julianus.ee.

Me korrastame koheselt andmeid ja enam kellegi teise teated Teieni ei jõua.