SAIN KIRJA, MIDA TEGEMA PEAN?

Sain esimest korda inkassofirmalt meeldetuletuse oma võla kohta. Mida ma tegema pean?

Tasuge võlgnevus kirjas toodud tähtajaks! 

Kõige mugavam viis tasumiseks, on eeltäidetud pangalingi kaudu, mille leiate Teile saadetud e-kirjast või Iseteeninduse kaudu, mille leiate Julianus Inkasso kodulehelt.

NB! Julianus Inkasso poolt saadetud kirjad tulevad alati @julianus.ee e-posti aadressilt. Kui saadetud kirjas olev e-posti või veebiaadress ei lõppe julianus.ee-ga, siis see ei kuulu Julianus Inkasso OÜ-le. 

Võlgnevust on võimalik tasuda 24/7 kättesaadavas Julianus Inkasso iseteeninduses. Kui Teil ei ole võimalik tasuda kogu summat, siis saate sõlmida maksekokkulepe. Selleks logige iseteenindusse  SIIN. 

Küsimuste korral võtke meiega ühendust klienditoe chati kaudu, mille leiate Julianuse kodulehelt, alumisest paremast nurgast või helistage: +372 681 4456. 

Koos leiame lahenduse! 

Miks minu võlga nõuab sisse Intrumi, Lowell Eesti või Castovanni asemel Julianus Inkasso?

Aktsiaselts Intrum Estonia, Lowell Eesti AS ja Castovanni OÜ on ühinenud Julianus Inkasso OÜ-ga ning sellest tulenevalt on Julianus Inkasso OÜ-l nende võlanõuete menetlemise ainuõigus.

Minu kontaktandmed on valed. Mida ma pean tegema?

Teil on igal ajal võimalik parandada oma kontaktandmeid. 

Korrektsed kontaktandmed saate sisestada Julianuse iseteeninduses. Logige sisse SIIN. 

Küsimuste korral kasutage klienditoe chatti. 

Õigete kontaktandmete puhul saate kindel olla, et kõik oluline info jõuab Teieni õigel ajal. 

Minu võlanõue on alusetu!

Kui Teil on olemas dokument (nt maksekviitung, prügiveo vabastus, kohtuotsus, kriminaalasja otsus vms), mis tõendab, et nõue on alusetu, siis esitage see Julianus Inkasso iseteeninduse kaudu või saatke e-kirjaga: meeldetuletus@julianus.ee. E-kiri peab muuhulgas sisaldama Teie ees- ja perekonnanime ning isikukoodi. 

Kui sisselogimine iseteenindusse ei õnnestu või Teil on lisaküsimusi, siis võtke meiega ühendust klienditoe chati kaudu, mille leiate Julianuse kodulehelt, alumisest paremast nurgast või helistage: +372 681 4456. 

Nõude asjaolude selgitamise ajaks peatatakse võla sissenõudmine. 

Ma olen pankrotis, miks ma pean oma võlga tasuma?

Kui Teie osas on algatatud pankrotimenetlus või pankrot on välja kuulutatud, siis andke Julianus Inkassole sellest teada e-kirja teel: teenindus@julianus.ee. 

Pankrotimenetluse algatamine ei vabasta Teid koheselt võlgade tasumisest. 

Pankrotimenetlus ei vabasta jooksvate arvete tasumisest.

Pärast pankroti otsuse väljakuulutamist tekkinud võlad tuleb tasuda! 

Võlgnik on surnud või ettevõte likvideeritud, miks saadate teateid võla kohta?

Kui võlgnik on surnud või ettevõte likvideeritud/likvideerimisel, siis andke meile sellest teada e-kirja teel: meeldetuletus@julianus.ee. 

Sain kellegi teise võlateate. Mida ma tegema pean?

Kui olete saanud võlateate, mis kuulub kolmandale isikule, siis palun teavitage Julianus Inkassot sellest, helistades:+372 681 4456  või saatke e-kiri:  meeldetuletus@julianus.ee. 
 
Selline olukord võib olla tingitud näiteks kontaktandmete nagu telefoninumber või aadress muutumisest, millest lgnik on jätnud võlausaldaja teavitamata. Võtke meiega palun kindlasti ühendust, et saaksime korrastada vastavad andmed.