INKASSO KAUDU VÕLA SISSENÕUDMINE JA TASUMATA ARVETEGA SEOTUD KÜSIMUSED

Mille alusel on minu võlgnevus(ed) antud sissenõudmiseks Julianus Inkassole?

Juhul, kui jätate kauba või teenuse eest arve tasumata, on Teie teenusepakkujal (võlausaldajal) õigus võla sissenõudmiseks pöörduda Julianus Inkasso poole ja sõlmida koostööleping.

Samuti võib võlausaldaja otsustada võlgnevused loovutada, sellisel juhul lähevad kõik lepingujärgsed õigused üle Julianus Inkassole, kellest saab Teie uus võlausaldaja.

Ma pole enne nõuet arvet kätte saanud. Mida ma tegema pean?

  • Veenduge, et Teie andmed (e-posti aadress, telefoninumber ja aadress) on teenusepakkuja juures õiged.
  • Vaadake üle oma rämpsposti (junk/spam mail) kaustad.
  • Lugege täpselt teenusepakkuja lepingut, kas ja kuidas võlausaldaja arveid edastab. Näiteks võib ettevõtte saata arveid välja alles siis, kui teenuseid on osutatud teatud summa eest või 1 kord aastas.
  • Kui arve ei ole Teieni jõudnud, siis on tähtis olla ise aktiivne ja küsida kordusarvet.

Arve mitte kättesaamine ei vabasta kohustusest seda õigeaegselt tasuda.

Tasumisega viivitamisel lisanduvad arvele viivis ja sissenõudmiskulud. 

Nõue on alusetu, sest ma pole saanud alusdokumente.

Igal nõudel on alus. Selleks võib olla arve, leping, kirjavahetus, trahv jne. Andmekaitsetingimustest tulenevalt ei saada Julianus Inkasso võlateadetega koos võla alusdokumente, sest enne alusdokumentide väljastamist on vajalik veenduda isiku samasuses. 

Alusdokumentide ja lisadokumentidega tutvumiseks edastage oma päring ja andmed e-kirjaga: meeldetuletus@julianus.ee.

Täiendavate küsimuste korral võtke meiega ühendust klienditoe chati kaudu, mille leiate Julianuse kodulehelt, alumisest paremast nurgast või helistage: +372 681 4456. 

Miks peab võla tasuma Julianus Inkassole, mitte teenusepakkujale?

Kui teenusepakkuja on valinud oma koostööpartneriks võlgade sissenõudmisel Julianus Inkasso, siis tegeleb  võla sissenõudmisega ja omab kõige täpsemat infot võlgnevuse kohta Julianus Inkasso.

See tähendab, et kiireim viis võlast vabanemiseks on tasuda kogu võlasumma Julianus Inkasso arvelduskontole. 

Makse laekumisel lõpetatakse võla sissenõudmine, teavitatakse Teie teenusepakkujat võla tasumisest ja lõpetatakse Teie maksehäire Taust.ee-s. 

Sain Julianus Inkassolt maksemeeldetuletuse aga olen võla juba tasunud. Miks ma pean sissenõudekulu tasuma?

Kui olete makse sooritanud pärast arve maksetähtaega ja võla sissenõudmine on juba Julianus Inkassos algatatud, tuleb Teil tasuda lisaks põhivõlgnevusele ka viivis ja sissenõudmiskulud. 

Kui tegite makse ettevõttele, kes Teile teenust pakkus, siis saatke vastav maksekorraldus e-postile: meeldetuletus@julianus.ee. Viivis ja sissenõudmiskulu tuleb tasuda Julianus Inkasso arvelduskontole. 

Tehke seda mugavalt Julianus Inkasso Iseteeninduses SIIN. 

Küsimuste korral võtke meiega ühendust klienditoe chati kaudu, mille leiate Julianuse kodulehelt, alumisest paremast nurgast või helistage: +372 681 4456. 

Võla sissenõudmine kestab kuni võla täieliku (sh sissenõudekulude) tasumiseni ning Teie andmed on seni avaldatud maksehäirete registris Taust.ee. 

Kuidas saab Julianus Inkasso võlainfot?

Võlainfot edastab Julianus Inkassole võlausaldaja ehk ettevõtte/eraisik, kes osutab/osutas teenust või müüs järelmaksuga toote. Maksmata arve(d) edastab võlausaldaja võlanõudena Julianus Inkassole sissenõudmiseks. 

Mul pole lepingut Julianus Inkassoga, mis õigusega te töötlete minu kontaktandmeid?

Teie teenusepakkujal on õigus Teie võlgnevuse sissenõudmiseks pöörduda Julianus Inkasso poole ja sõlmida koostööleping. 

Julianus Inkasso on volitatud esindama võlausaldajat võlgade sissenõudmisel nii kohtuväliselt, kui ka kohtu kaudu. 

Volituse alusel on Julianus Inkassol õigus talle edastatud võlgniku kontaktandmeid töödelda ilma isiku nõusolekuta. 

Vaata lisaks Isikuandmete kaitse seaduse § 14 ja isikuandmete kaitse üldmääruse artikli 6 lg 1 p f.